Pierwsze w Europie studia Marketing Automation ruszą w Polsce w UE w Katowicach

Dział: śląskie

Wraz z rozpowszechnianiem się rozwiązania biznesowego i informatycznego jakim jest Marketing Automation, wzrasta zapotrzebowanie na ekspertów potrafiących skutecznie i efektywnie planować i wdrażać te rozwiązania. Stosowanie Marketing Automation wymaga specjalistycznej wiedzy, której nie można obecnie zaczerpnąć z książek lub z Internetu. Jest to dziedzina na tyle nowa, że nie powstały jeszcze publikacje dostarczające dostatecznie ugruntowanej wiedzy.

Znajomość możliwości systemów automatyzacji marketingu oparta jest na doświadczeniu, którym obecnie dysponuje wciąż nieliczne grono specjalistów marketingu. Dlatego wlutym na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach ruszą pierwsze w Europie studia podyplomowe z Marketing Automation! Są one skierowane do menedżerów i specjalistów z zakresu marketingu, pracowników agencji reklamowych oraz wszystkich absolwentów studiów marketingowych i pokrewnych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w zakresie tej technologii.

Marketing Automationto technologia przyszłości. Udowadniają to branżowe raporty i statystyki. Świadczy o tym także tempo pojawiania się nowych narzędzi marketingowych i coraz bardziej zaawansowane technologicznie usługi w agencjach reklamowych. -"Polska jest drugim po Stanach Zjednoczonych zagłębiem Marketing Automation. Rynek tego typu systemów bardzo prężnie się u nas rozwija, a co za tym idzie, rośnie potrzeba wykwalifikowanych specjalistów" - mówi Michał Wojciechowski, Prezes Zarządu encja.com - twórcy systemu iPresso, Członek Rady Programowej Kierunków Informatycznych Wydziału Informatyki i Komunikacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach i dodaje - "Tylko mocny fundament w postaci wiedzy i edukacji pozwoli na tworzenie innowacyjnych rozwiązań rękami doskonale przygotowanych specjalistów".

Uruchomieniena Wydziale Informatyki i Komunikacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach nowego w Polsce kierunku studiówpodyplomowych,jest odpowiedzią środowiska naukowego współpracującego z praktykami,na szybki rozwój automatyzacji marketingu oraz stale rosnący popyt na nowoczesne technologie i związane z nimi niezbędne oprogramowanie.

Nowe, dwusemestralne studia podyplomowe pozwolą wykształcić specjalistów Marketing Automation w sposób spójny z najnowszymi trendami i wymaganiami rynku. Studia pozwolą na zdobycie praktycznych umiejętności i wiedzym.in. o tym, jak:

· skutecznie korzystać z automatyzacji dla osiągania celów biznesowych,

· prowadzić efektywne kampanie marketingowe,

· kompleksowo zarządzać relacjami z klientami,

· personalizować komunikację w czasie rzeczywistym,

· budować zaawansowane programy lojalnościowe.

Wszystkie te umiejętności studenci będą mogli nabyć dzięki warsztatom i wykładom z praktykami oraz ucząc się wykorzystania najlepszych narzędzi informatycznych z zakresu Marketing Automation.Zajęcia praktyczne prowadzone będą m.in. przez specjalistów z firmy encja.com - twórców systemu iPresso, zaawansowanego rozwiązania automatyzującego marketing, którzyod początku uczestniczyli w tworzeniu programu studiów.

"Nieprzerwanie rozwijamy nie tylko technologię dla marketingu i sprzedaży. Stale podnosimy też swoje umiejętności, nabywamy wiedzę, prowadzimy badania i eksperymenty we własnym laboratorium User Experience. Chętnie dzielimy się swoimi doświadczeniami i zapleczem technologicznym"- mówi Michał Wojciechowski, Prezes Zarządu encja.com - twórcy systemu iPresso.

Partnerstwo firmy encja.com i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w ramach studiów podyplomowych kształcących specjalistów z nowoczesnych technologii marketingu to doskonały przykład bardzo potrzebnej dziś współpracy świata nauki ze światem biznesu. Ich współdziałanie jest tak ważne, ponieważ właśnie dzięki temu eksperci mogą dostarczyć praktycznej wiedzy przydatnej dla biznesu, a biznes zyskuje rozwiązania, których sam nie byłby w stanie wypracować. -"Dziś kluczem do sukcesu na rynku pracy są umiejętności, możliwości praktycznego wykorzystania wiedzy. Właśnie te cechy w dużej mierze budują wartość rynkową absolwentów. Dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie nowego kierunku studiów, który maksymalne wykorzystuje wiedzę praktyków z zakresu tworzenia innowacyjnych produktów i rozwiązań w firmach. Partnerstwo nauki i biznesu jest niezwykle ważne w każdej branży, zwłaszcza jednak w tych, których celem funkcjonowania jest wypracowywanie innowacyjnych rozwiązań"- wyjaśnia prof. dr hab.Jerzy Gołuchowski, Dziekan Wydziału Informatyki i Komunikacji z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.



data ostatniej modyfikacji: 2014-10-15 15:02:43
Komentarze
Ostatnie:
18.12.2014 16:55
Dodał(a): ~student
Można się już zapisywać:
http://studiaMA.pl
 
Polityka Prywatności