Custom publishing – ciekawe studia podyplomowe dla dziennikarzy i ludzi mediów
Pełna nazwa tych studiów brzmi: Custom publishing – tworzenie mediów firm i instytucji. Studia adresowane są do osób, które zajmują się planowaniem, realizowaniem i weryfikowaniem skuteczności działań z zakresu custom publishing.
Cel studiów:
- wiedza: z zakresu komunikacji społecznej, public
relations, custom publishing i nowoczesnego marketingu treści, znajomość
struktury i kierunku ewolucji rynku medialnego a także prawnych,
ekonomicznych, zarządczych i etycznych uwarunkowań pracy w mediach
firmowych i instytucjonalnych;
- umiejętności:
samodzielnego planowania, realizowania i weryfikowania skuteczności
działań z zakresu custom publishing, podejmowanych w obszarze
komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji różnego typu, ze
szczególnym uwzględnieniem wykorzystania nowych technologii
informacyjno-komunikacyjnych;
- kompetencje społeczne:
umiejętność pracy w grupie, skutecznej i efektywnej komunikacji
interpersonalnej, autoprezentacji, wystąpień publicznych, orientacja w
zakresie rynku pracy w sektorze mediów firmowych i instytucjonalnych,
zdolność przedsiębiorczego działania na rynku usług custom publishing,
uwzględniającego współczesne trendy ekonomiczne, społeczno-kulturowe i
technologiczne.
więcej na stronie uczelni
opublikowano: 2014-07-03
ostatnia aktualizacja: 2016-09-02