Custom publishing – ciekawe studia podyplomowe dla dziennikarzy i ludzi mediów

Pełna nazwa tych studiów brzmi: Custom publishing – tworzenie mediów firm i instytucji. Studia adresowane są do osób, które zajmują się planowaniem, realizowaniem i weryfikowaniem skuteczności działań z zakresu custom publishing.

Cel studiów:
  • wiedza: z zakresu komunikacji społecznej, public relations, custom publishing i nowoczesnego marketingu treści, znajomość struktury i kierunku ewolucji rynku medialnego a także prawnych, ekonomicznych, zarządczych i etycznych uwarunkowań pracy w mediach firmowych i instytucjonalnych;
  • umiejętności: samodzielnego planowania, realizowania i weryfikowania skuteczności działań z zakresu custom publishing, podejmowanych w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji różnego typu, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych;
  • kompetencje społeczne: umiejętność pracy w grupie, skutecznej i efektywnej komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji, wystąpień publicznych, orientacja w zakresie rynku pracy w sektorze mediów firmowych i instytucjonalnych,  zdolność przedsiębiorczego działania na rynku usług custom publishing, uwzględniającego współczesne trendy ekonomiczne, społeczno-kulturowe i technologiczne.

więcej na stronie uczelni




opublikowano: 2014-07-03
ostatnia aktualizacja: 2016-09-02
Komentarze
Polityka Prywatności