Internet w biznesie - szkolenie w ŚSBiA

Śląska Szkoła Biznesu i Administracji zaprasza na szkolenie Internet w biznesie, które skierowane jest przede wszystkim do przedsiębiorców i właścicieli firm, menedżerów, pracowników działów: marketingu, promocji, sprzedaży, IT oraz pracowników i osób zainteresowanych tematyką.

Celem szkolenia jest:

  • prezentacja najnowszych trendów dotyczących wykorzystania Internetu w biznesie,
  • szkolenie kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie Internetu w przedsiębiorstwie w celach marketingowych, sprzedażowych i zarządczych.
  • uczestnicy szkolenia poznają modele e-biznesu oraz posiądą umiejętność ich wykorzystania we własnym przedsiębiorstwie,
  • szkolenie kładzie również duży nacisk na wykorzystanie technologii Web 2.0, portali społecznościowych czy narzędzi Google Analytics,
  • uczestnicy szkolenia zdobędą również umiejętność tworzenia profili przedsiębiorstwa z użyciem różnych narzędzi internetowych oraz poznają zasady tworzenia nowoczesnych stron internetowych.

Program szkolenia:

E-biznes w praktyce (12h)

  • Modele e-biznesu.
  • Obszary zastosowania e-biznesu (marketing, sprzedaż, komunikacja, szkolenia).
  • Studia przypadków i "dobre praktyki" e‑biznesu.
  • Korzyści i bariery stosowania e-biznesu.
  • Koncepcja modelu e-biznesowego dla wybranej firmy.

Biznesowe portale internetowe (25h)

  • Rodzaje portali internetowych i ich funkcjonalność
  • Planowanie i projektowanie portali internetowych na potrzeby biznesu
  • Praktyczne wykorzystanie portali internetowych dla biznesu
  • Wykorzystanie platform CMS do stworzenia portalu firmy (Joomla!/WordPress)

Internetowe narzędzia wspomagające zarządzanie firmą (10h)

  • Księgowość online
  • Podpis elektroniczny
  • Komunikacja z administracją państwową Cloud computing i inne formy optymalizacji kosztów poprzez outsourcing usług elektronicznych

Technologie Web 2.0 (15h)

  • Rodzaje technologii Web 2.0 2.
  • Profil firmy na Facebooku - tworzenie i zarządzanie bieżącą aktywnością.
  • Wykorzystanie Web 2.0 na potrzeby wybranej firmy.

Promocja firmy w Internecie i narzędzia pomiaru skuteczności Analytics (10h)

  • Google dla firm (kampanie reklamowe Google: AdWord, Google Apps, Google Analytics)
  • Reklama na Facebooku i narzędzia pomiaru jej skuteczności (Facebook Ads, Power Editor, modele płatności za reklamy CPC, CPM)
  • Porównywarki cenowe
Wyszukiwanie informacji biznesowych w Internecie (8h)
  • Portale finansowe
  • Strategie wyszukiwania informacji w Google
  • Biznesowe bazy danych
  • Dane biznesowe na podstawie statystyki publicznej
  • Monitoring Web 2.0

O ŚSBiA


opublikowano: 2016-03-30
Komentarze
Polityka Prywatności