Śląska Szkoła Biznesu i Administracji zaprasza na szkolenie Internet w biznesie, które skierowane jest przede wszystkim do przedsiębiorców i właścicieli firm, menedżerów, pracowników działów: marketingu, promocji, sprzedaży, IT oraz pracowników i osób zainteresowanych tematyką.
Celem szkolenia jest:
- prezentacja najnowszych trendów dotyczących wykorzystania Internetu w biznesie,
- szkolenie kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie Internetu w przedsiębiorstwie w celach marketingowych, sprzedażowych i zarządczych.
- uczestnicy szkolenia poznają modele e-biznesu oraz posiądą umiejętność ich wykorzystania we własnym przedsiębiorstwie,
- szkolenie kładzie również duży nacisk na wykorzystanie technologii Web 2.0, portali społecznościowych czy narzędzi Google Analytics,
- uczestnicy szkolenia zdobędą również umiejętność tworzenia profili przedsiębiorstwa z użyciem różnych narzędzi internetowych oraz poznają zasady tworzenia nowoczesnych stron internetowych.
Program szkolenia:
E-biznes w praktyce (12h)
- Modele e-biznesu.
- Obszary zastosowania e-biznesu (marketing, sprzedaż, komunikacja, szkolenia).
- Studia przypadków i "dobre praktyki" e‑biznesu.
- Korzyści i bariery stosowania e-biznesu.
- Koncepcja modelu e-biznesowego dla wybranej firmy.
Biznesowe portale internetowe (25h)
- Rodzaje portali internetowych i ich funkcjonalność
- Planowanie i projektowanie portali internetowych na potrzeby biznesu
- Praktyczne wykorzystanie portali internetowych dla biznesu
- Wykorzystanie platform CMS do stworzenia portalu firmy (Joomla!/WordPress)
Internetowe narzędzia wspomagające zarządzanie firmą (10h)
- Księgowość online
- Podpis elektroniczny
- Komunikacja z administracją państwową Cloud computing i inne formy optymalizacji kosztów poprzez outsourcing usług elektronicznych
Technologie Web 2.0 (15h)
- Rodzaje technologii Web 2.0 2.
- Profil firmy na Facebooku - tworzenie i zarządzanie bieżącą aktywnością.
- Wykorzystanie Web 2.0 na potrzeby wybranej firmy.
Promocja firmy w Internecie i narzędzia pomiaru skuteczności Analytics (10h)
- Google dla firm (kampanie reklamowe Google: AdWord, Google Apps, Google Analytics)
- Reklama na Facebooku i narzędzia pomiaru jej skuteczności (Facebook Ads, Power Editor, modele płatności za reklamy CPC, CPM)
- Porównywarki cenowe
Wyszukiwanie informacji biznesowych w Internecie (8h)
- Portale finansowe
- Strategie wyszukiwania informacji w Google
- Biznesowe bazy danych
- Dane biznesowe na podstawie statystyki publicznej
- Monitoring Web 2.0
O ŚSBiA