Local Training Course (w skrócie LTC) to szkolenie dla studentów, organizowane cyklicznie od 2002 roku, dwa razy w roku dla grupy około 25 osób - około grudnia oraz na wiosnę.
Podczas LTC doświadczeni trenerzy AEGEE (którzy zjedli zęby na niejednym projekcie) zapoznają uczestników z tematyką zarządzania projektem. Jest to doskonałe wprowadzenie w tematykę działalności w organizacjach pozarządowych, którymi są koła i organizacje studenckie.
Termin: 18 - 20 styczeń 2013
Miejsce: Dąbrowa Górnicza, Błędów
Cena: 95 zł
(w cenie: nocleg, dwa obiady, dwa śniadania, poczęstunek, materiały szkoleniowe)
Program szkolenia obejmuje wszystko to, co potrzebne jest do zrealizowania udanego projektu:
~ zarządzanie projektem,
~ zarządzanie zespołem roboczym,
~ komunikację w grupie,
~ techniki motywacyjne,
~ reagowanie w sytuacjach kryzysowych,
~ public relations - strategia, narzędzia, patronaty, wywiad, materiały promocyjne,
~ fund raising (pozyskiwanie funduszy) - techniki pozyskiwania funduszy, strategia, budżet, oferta,
~ pracę w grupie,
~ negocjacje,
~ ewaluację projektu.
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje certyfikat poświadczający zdobyte umiejętności.
Organizatorzy szkolenia oraz trenerzy pracują na zasadzie wolontariatu - stąd tak niska cena szkolenia, pokrywająca koszty pobytu.
Oprócz wiedzy merytorycznej na szkoleniu można zdobyć praktyczne umiejętności przydatne później przy pracy w grupie. Nasze szkolenia oceniane są wysoko przez uczestników, co bardzo przydaje się w późniejszym życiu zawodowym - jak to mówią "szkoleń nigdy dość, a już na pewno nie tych dobrych!".
Termin zakończenia aplikacji: 10 stycznia 2013!
Kontakt i zgłoszenia poprzez WWW: http://www.aegeekatowice.org/ltc