Rynek mobilny i perspektywy m-biznesu – to temat najbliższych inter-AKCJI, drugiej edycji spotkań z branżą interaktywną dla studentów, organizowanych przez agencję Positive Power sp. z o.o. Impreza odbędzie się 14 czerwca w gliwickim Centrum Kultury Studenckiej „Mrowisko”.
- Pierwsza edycja inter-AKCJI cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, zebraliśmy bardzo pozytywne recenzje – mówi Natalia Dołżycka, koordynatorka spotkania z ramienia Positive Power. – Druga koncentrować się ma wokół tematów związanych z rozwiązaniami mobilnymi.
Mamy zamiar pokazać nie tylko m-technologie „od kuchni”, ale przede
wszystkim zaprezentować młode, aktywne firmy, które dzięki swojemu
zaangażowaniu i pasji odniosły sukces na tym młodym rynku. Chcemy w ten sposób inspirować młodych ludzi,
pokazać że warto wiązać się z rynkiem nowych technologii.
Gliwickie spotkania dedykowane są
głównie osobom, które dopiero przymierzają się do pracy w branży interaktywnej,
studentom kierunków informatycznych i marketingowych. Głównym celem inter-AKCJI
jest zaprezentowanie różnych ścieżek kariery w branży interaktywnej i
zainspirowanie młodych ludzi do kreatywnego poszukiwania swojego miejsca na
współczesnym rynku pracy.
Druga edycja imprezy, poświęcona zagadnieniom mobilnym, odbędzie się już 14 czerwca w gliwickim Centrum Kultury Studenckiej „Mrowisko”.
Na barcampie pojawią się między innymi: Rafael Moucka, Prezes Zarządu caartoo
sp. z o.o., święcącej triumfy w App Store aplikacji mobilnej do przechowywania
kart lojalnościowych, Anna Godek-Biniasz, PR&Marketing
Manager w iPlacement firmie o
globalnym zasięgu, zajmującej się product placement w grach i aplikacjach
mobilnych na urządzeniach Apple oraz Andrzej
Ogonowski, kierownik Działu Marketingu w firmie SMSApi.pl. Szczegółowa
agenda wkrótce, tymczasem zapraszamy do rejestracji online pod adresem: www.inter-akcje.evenea.pl.
Więcej informacji o imprezie, w tym relacja i zdjęcia z poprzedniej edycji: www.inter-akcje.pl, www.fb.com/interAKCJE .
Podczas spotkania wystąpią:
1. Andrzej Ogonowski - pracował
jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego
cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. kierownik
Działu Marketingu.
Temat prelekcji: Technologie mobilne: od SMS po augmented
reality
Tradycyjne rozwiązanie w mobile (SMS) przetrwał próbę
czasu. Nowoczesne rozwiązania (np. AR) powoli podbijają rynek. Czy te dwa
rozwiązania się wykluczają? Czy w tym wyścigu technologii jest miejsce na
"dziadka SMS-a"?
2. Anna Godek-Biniasz - PR
& Marketing Manager w iPlacement, krakowskiej firmie o globalnym zasięgu,
zajmującej się product placement w grach i aplikacjach mobilnych na
urządzeniach Apple.
Temat prelekcji: Jak zarabiać na grach i aplikacjach
mobilnych?
Czy wiesz jaki komercyjny potencjał mają gry i aplikacje
mobilne? Dlaczego product placement jest skuteczniejszy niż baner reklamowy?
Jak zarabiać by nie zniechęcić użytkowników? Kilka słów o tym opowie Wam
przedstawicielka krakowskiej firmy iPlacement.
3. Rafael Moucka – Prezes
Zarządu caartoo sp. z o.o., aplikacji która szturmem zdobyła polski App Store,
zajmując czołowe miejsca w rankingach po zaledwie kilku dniach od premiery.
Temat prelekcji: Jak sprawić, by aplikacja mobilna
odniosła sukces, czyli o wprowadzeniu produktu mobilnego na rynek
Masz pomysł na aplikacje mobilną? Zastanawiasz się od
czego zależy sukces, na co należy zwrócić uwagę oraz jak wygląda cały proces
wprowadzenia produktu na rynek? Zobacz, jak radziła sobie z tym aplikacja
caartoo i jakie rady mają dla przyszłych twórców.
4. Robert Rachwał -
Właściciel firmy ClickMaster Polska, organizatora jednej z największych
konferencji dotyczących mobilnych technik i technologii w Polsce,
przewodniczący kapituły konkursowej Mobile Trends Awards.
5. Edyta Przybyłko - New
Business Manager w ClickMaster Polska odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych
klientów oraz tworzenie ofert z zakresu mobile marketingu.
Temat prelekcji: Jak wykorzystać potencjał QR kodów w
biznesie
QR kody - jak działają i do czego służą? Jak tworzyć
skuteczne kampanie? Jakich błędów nie popełniać? Jak wykorzystać je w swoim
biznesie? Pokażemy najlepsze i najgorsze zastosowania oraz postaramy się
odpowiedzieć na pytanie czy QR kody to tylko chwilowy trend czy przyszłość
reklamy.
inter-AKCJE to konferencja w całości poświęcona sprawom dotyczącym pracy w agencji interaktywnej. Jej celem jest ukazanie różnych ścieżek rozwoju oraz możliwości pracy w branży związanej z zagadnieniami informatycznymi, nowoczesnym marketingiem czy social media.