14 czerwca 2012 (czwartek)

inter-AKCJE w Gliwicach

Rynek mobilny i perspektywy m-biznesu – to temat najbliższych inter-AKCJI, drugiej edycji spotkań z branżą interaktywną dla studentów, organizowanych przez agencję Positive Power sp. z o.o. Impreza odbędzie się 14 czerwca w gliwickim Centrum Kultury Studenckiej „Mrowisko”.

- Pierwsza edycja inter-AKCJI cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, zebraliśmy bardzo pozytywne recenzje – mówi Natalia Dołżycka, koordynatorka spotkania z ramienia Positive Power. – Druga koncentrować się ma wokół tematów związanych z rozwiązaniami mobilnymi. 

Mamy zamiar pokazać nie tylko m-technologie „od kuchni”, ale przede wszystkim zaprezentować młode, aktywne firmy, które dzięki swojemu zaangażowaniu i pasji odniosły sukces na tym młodym rynku.  Chcemy w ten sposób inspirować młodych ludzi, pokazać że warto wiązać się z rynkiem nowych technologii.

Gliwickie spotkania dedykowane są głównie osobom, które dopiero przymierzają się do pracy w branży interaktywnej, studentom kierunków informatycznych i marketingowych. Głównym celem inter-AKCJI jest zaprezentowanie różnych ścieżek kariery w branży interaktywnej i zainspirowanie młodych ludzi do kreatywnego poszukiwania swojego miejsca na współczesnym rynku pracy.

Druga edycja imprezy, poświęcona zagadnieniom mobilnym, odbędzie się już 14 czerwca w gliwickim Centrum Kultury Studenckiej „Mrowisko”.  

Na barcampie pojawią się między innymi: Rafael Moucka, Prezes Zarządu caartoo sp. z o.o., święcącej triumfy w App Store aplikacji mobilnej do przechowywania kart lojalnościowych,  Anna Godek-Biniasz, PR&Marketing Manager w iPlacement firmie o globalnym zasięgu, zajmującej się product placement w grach i aplikacjach mobilnych na urządzeniach Apple oraz Andrzej Ogonowski, kierownik Działu Marketingu w firmie SMSApi.pl. Szczegółowa agenda wkrótce, tymczasem zapraszamy do rejestracji online pod adresem: www.inter-akcje.evenea.pl.

Więcej informacji o imprezie, w tym relacja i zdjęcia z poprzedniej edycji: www.inter-akcje.pl, www.fb.com/interAKCJE .

Podczas spotkania wystąpią:

1. Andrzej Ogonowski - pracował jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. kierownik Działu Marketingu.

Temat prelekcji: Technologie mobilne: od SMS po augmented reality

Tradycyjne rozwiązanie w mobile (SMS) przetrwał próbę czasu. Nowoczesne rozwiązania (np. AR) powoli podbijają rynek. Czy te dwa rozwiązania się wykluczają? Czy w tym wyścigu technologii jest miejsce na "dziadka SMS-a"?

2. Anna Godek-Biniasz - PR & Marketing Manager w iPlacement, krakowskiej firmie o globalnym zasięgu, zajmującej się product placement w grach i aplikacjach mobilnych na urządzeniach Apple.

Temat prelekcji: Jak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?

Czy wiesz jaki komercyjny potencjał mają gry i aplikacje mobilne? Dlaczego product placement jest skuteczniejszy niż baner reklamowy? Jak zarabiać by nie zniechęcić użytkowników? Kilka słów o tym opowie Wam przedstawicielka krakowskiej firmy iPlacement.

3. Rafael Moucka – Prezes Zarządu caartoo sp. z o.o., aplikacji która szturmem zdobyła polski App Store, zajmując czołowe miejsca w rankingach po zaledwie kilku dniach od premiery.

Temat prelekcji: Jak sprawić, by aplikacja mobilna odniosła sukces, czyli o wprowadzeniu produktu mobilnego na rynek

Masz pomysł na aplikacje mobilną? Zastanawiasz się od czego zależy sukces, na co należy zwrócić uwagę oraz jak wygląda cały proces wprowadzenia produktu na rynek? Zobacz, jak radziła sobie z tym aplikacja caartoo i jakie rady mają dla przyszłych twórców.

4. Robert Rachwał - Właściciel firmy ClickMaster Polska, organizatora jednej z największych konferencji dotyczących mobilnych technik i technologii w Polsce, przewodniczący kapituły konkursowej Mobile Trends Awards.           

5. Edyta Przybyłko - New Business Manager w ClickMaster Polska odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów oraz tworzenie ofert z zakresu mobile marketingu.

Temat prelekcji: Jak wykorzystać potencjał QR kodów w biznesie

QR kody - jak działają i do czego służą? Jak tworzyć skuteczne kampanie? Jakich błędów nie popełniać? Jak wykorzystać je w swoim biznesie? Pokażemy najlepsze i najgorsze zastosowania oraz postaramy się odpowiedzieć na pytanie czy QR kody to tylko chwilowy trend czy przyszłość reklamy.

inter-AKCJE to konferencja w całości poświęcona sprawom dotyczącym pracy w agencji interaktywnej. Jej celem jest ukazanie różnych ścieżek rozwoju oraz możliwości pracy w branży związanej z zagadnieniami informatycznymi, nowoczesnym marketingiem czy social media.



ostatnia zmiana: 2012-06-11
Komentarze
Polityka Prywatności