Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości przy Akademii Techniczno-Humanistycznej serdecznie zapraszają na kolejne spotkanie w cyklu StartUp Trainig "Rzeczywistość finansowa i marketingowa polskiego startupu" - konsultacje dla szukających wiedzy o rozwijaniu firmy i jej finansowaniu.
Spotkanie poprowadzi Kamil Jarosz, praktyk z zakresu komunikacji marketingowej.
Termin: 16 października 2013 r., w godz. 11.00-13.00
Miejsce: Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości przy Akademii Techniczno-Humanistycznej, ul. Willowa 2, pok. L 315
Spotkanie jest organizowane w ramach Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery.
O tym, że rzeczywistość startujących w
Polsce firm i nowo powstających projektów biznesowych bywa trudna nie trzeba
nikogo przekonywać. Startupy zmagają się z jednej strony z zewnętrznymi
przeszkodami, takimi jak trudności w znalezieniu odpowiednich zasobów czy
wsparcia merytorycznego, z drugiej zaś z własnymi ograniczeniami: brak
zdecydowanych działań, idealizowanie
swoich pomysłów.
Jednak – jak pokazują przykłady z kraju i zza granicy,
można osiągnąć sukces, a pojawiające się trudności stopniowo minimalizować. Jak? Temu
właśnie poświęcony będzie StartUp Training.
Warsztat skierowany jest w szczególności do osób, które próbują sił w realizacji własnych pomysłów biznesowych, planują startupowe przedsięwzięcia lub szukają źródeł ich finansowania.
Agenda:
1. Dlaczego Twój pomysł nie jest startupem?
Czym jest startup – przykłady startupów z Polski i zza granicy.
2. Masz świetny pomysł? Przepraszam, jesteś w błędzie
Dlaczego koloryzujemy swoje pomysły, oszukujemy się, a później trudno nam się przyznać do porażki z własnej winy. Kilka porad jak tego wszystkiego uniknąć.
3. Rób, nie myśl, ucz się na błędach!
Problem zbyt wytężonego myślenia i idealizowania własnej firmy/marki, straty czasu i wiedzy na samym początku prowadzenia firmy. Kilka porad związanych z wprowadzaniem biznesu na rynek.
4. Nie szukaj pieniędzy. Pieniądze znajdą Ciebie
Argumenty przeciw finansowaniu własnego
pomysłu z zewnątrz w jego początkowej fazie i pokazanie
alternatywnych ścieżek finansowania firmy.